טויוטה קורולהה היברידית


טויוטה קורולה היברידית היא אחת מהמכוניות ההיברידיות הנמכרות ביותר, עם מחיר פרימיום מתאים. הפליטות הנמוכות והיעילות המרשימה של הדלק הופכות את הקורולה לרכישה כדאית. פנים הקורולה כולל מושבי בד נוחים, מבטאים שחורים-פסנתר, ומסך מגע גדול הכולל אינפוזיה ו-Apple CarPlay. בפנים יש תחושה מפוארת עם קישוטי עור וחומרי מגע רכים. יש הרבה תכונות סטנדרטיות במכונית הסטנדרטית, כולל מושבים מחוממים ובקרת אקלים.

פנים ההיברידי של טויוטה קורולה מרווח ונוח, אבל חסר כוח. למרות כוח סוס 121 ו-105 ק "ג של מומנט, רכבת הגישה של ההיברידי מציעה פחות מביצועים אידיאליים. מנוע 1.8 ליטר ארבעה צילינדרים מונע על ידי מעגל בעירה אטקינסון ליעילות גדולה יותר. מנוע מגנט קבוע מציע 71 hp נוסף. הגלגלים הקדמיים מקבלים כוח מסוללה של 600 וולט באמצעות תמסורת משתנה רציפה.

טויוטה קורולה היברידית מוצעת רק בחיתוך LE, בעל הנעה קדמית, תמסורת משתנה רציפה ומנוע בנזין בנפח 1.8 ליטר. שני המנועים החשמליים של ההיבריד נמרצים על ידי סוללת ליתיום-יון. הסוללה של ההיברידי מכוסה באחריות של 10 שנים ו-150,000 מייל. הרכב כולל שטח מטען של 13.1 רגל וגלגלי סגסוגת של 15 אינץ '.

הקורולה היברידית רוכבת על פלטפורמה חדשה לחלוטין שהיא 60% נוקשה יותר מקודמתה. עוצמתו היא 1.8 ליטר ארבעה צילינדרים ושני מנועי גנרטור המייצרים 121 כוחות סוס. בעוד ההיברידי קורולה יכול להיות רועש במהירויות כביש, זה שקט נעים בתנועה בעיר. אתה יכול להסיע אותו במצב חשמלי מלא עבור התפרצויות קצרות או לשלב גז וכוח חשמלי לפרקי זמן ארוכים יותר. המעבר החלק שלה מאחד לשני הופך אותה לבחירה רצויה עבור הקונה הממוצע.

המנוע של הקורולה היברידי הוא היברידי יעיל מאוד, אבל אין לו את הטיפול הטוב ביותר. הסוללה שלו יכולה להיות קשה להסרה וההגה אינו מתכוונן. למרות שטויוטה קורולה היברידית יכולה לשמש כנהג יומי, הטיפול בה אינו הטוב ביותר עבור מחירה. למרות שההגה קצת צפוף והבלמים נוקשים, יש לו יציבות מצוינת.

רק רמה אחת זמינה עבור ההיברידית קורולה: LE. מודל הבסיס LE הוא בסיסי מאוד והוא זמין רק בקיצוץ LE. לטויוטה קורולה היברידית יש את כל התכונות האלה, אבל היא לא הכי טובה. דגם ברמה גבוהה יעלה לך בערך 30,000 דולר, והחבילות האופציונליות של ההיברידי יעלו לך בין 300 ל-450 דולר. קשה להביס את המחיר הנמוך ואת חבילת הבטיחות שלו.

למרות שטויוטה קורולה היברידית דומה בביצועים ובכלכלת הדלק לאח שלה פריוס יש לה קצת פחות אגרוף. מנוע 1.8 ליטר ארבעה צילינדרים מייצר רק 121 כוחות סוס ורק מומנט 105 ק "ג. מנוע מגנט קבוע מייצר 71 כוחות סוס. תמסורת ידנית בעלת שישה הילוכים מניעה את הגלגלים האחוריים.

הקורולה היברידית היא נהגת יומית נהדרת. רמת הקיצוץ של LE מגיעה עם התכונות הסטנדרטיות של LE. דגם הבסיס מצויד ברמות ה-LE וה-SEL. יש לו אם-פי-ג 'י כבד, אבל לרמות הקיצוצים של אל-אס יש יותר אפשרויות. המנוע ב-ES זהה ל-SRX. עם זאת, ההיברידי יש יותר כוח ומומנט. אף על פי שהיא יקרה במקצת מהמתחרה שלה, היא גם זולה יותר מהמתחרה שלה.

טויוטה קורולה היברידית יכולה להיות מונעת על ידי חשמל ובנזין. למכונית הזאת יש מנוע בנזין. טויוטה היברידית קורולה (Toyota hybrid Corolla), שמחירה בתחתית הטווח של החברה, היא ההיברידית הזולה ביותר. ה-SRX הוא הדגם הטוב ביותר, אבל ה-SRX הוא עדיין לא הדגם הכי פחות יקר. כלכלת הדלק שלה מדורגת במקום השביעי בין כל המכוניות החדשות.

הקורולה היברידית כוללת את אותן תכונות בטיחות כמו ה-SRX. עם זאת, ראוי לציין כי יש לו גם 10 כריות אוויר ובקר שיוט אדפטיבי מבוסס רדאר. הקורולה מגיעה גם עם מערכת ניווט כמו גם נגן MP3. טויוטה קורולה היברידית כוללת גג הפיך וגג מתקפל, ששונה ממקבילו.

פרטים נוספים: https://toyota-a.co.il/